Νέα έρευνα από το πανεπιστήμιο του Westminster κατέρριψε την επικρατούσα άποψη των ανδρών πως οι γυναίκες προτιμούν την ερωτική συνεύρεση μαζί τους από ό,τι μια βόλτα στα μαγαζιά για να κάνουν τα ψώνια τους.
Για τη ακρίβεια τα πορίσματα της έρευνας απέδειξαν ότι η αγορά (είτε είναι απλή αγορά σε super market, είτε είναι αγορά ενός αυτοκινήτου, ή πολύ περισσότερο η αγορά ρούχων) προκαλεί στις γυναίκες τον ίδιο ερεθισμό και σεξουαλική διέγερση σαν να ήταν στο κρεβάτι με τον καλύτερο εραστή του κόσμου.
Στην έρευνα συμμετείχαν 50 εθελόντριες και εθελοντές και μεταξύ άλλων οι επιστήμονες παρακολουθούσαν τον εγκέφαλο τους την ώρα που έκαναν διάφορες δραστηριότητες( με την μέθοδο της αξονικής) όπως το να σερφάρουν στο ίντερνετ, να μιλάνε στο τηλέφωνο, να βλέπουν μια ταινία πορνό και να ψωνίζουν διαδικτυακά.
Το αποτέλεσμα; Η συναισθηματική δραστηριότητα του εγκεφάλου των γυναικών όταν έκαναν αγορές ήταν το ίδιο έντονη όσο και όταν έκαναν έρωτα. Οι ψυχολόγοι του πανεπιστημίου, που προσπάθησαν να ερμηνεύσουν το φαινόμενο, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η γυναίκα μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία πχ η θέα ενός ζευγαριού παπουτσιών που πρόκειται να αγοράσουν, το ίδιο με το να κάνουν σεξ.