H Affidea, παραμένοντας πιστή στις ανθρώπινες αξίες της, επεκτείνει τις δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας προς τους εξεταζόμενους, προσφέροντας εξυπηρέτηση και στη νοηματική γλώσσα.
Με σεβασμό στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες κάθε ανθρώπου, δίνει έμφαση στην προσβασιμότητα σε όλους, ενισχύοντας την ανοιχτή επικοινωνία με συμπολίτες μας που έχουν προβλήματα ακοής.
Πρόκειται για μια πρωτοποριακή υπηρεσία που προσφέρεται στο Διαγνωστικό Κέντρο της Affidea στη Δάφνη (Λ. Βουλιαγμένης 226) με σκοπό την επέκτασή της.
Ο ειδικός συνεργάτης του Κέντρου μεταφέρει τις συνομιλίες των ανθρώπων με προβλήματα ακοής στους ακούοντες επαγγελματίες υγείας, ως μεσολαβητής στην καθοδήγηση των δύο πλευρών.
Με τον τρόπο αυτό δύνανται οι εξεταζόμενοι με προβλήματα ακοής να έχουν πρόσβαση στις ιατρικές υπηρεσίες και ισότιμα να συμμετέχουν σε συνομιλίες με ακούοντες, επικοινωνώντας τις όποιες ανάγκες υγείας τους, ώστε να εξυπηρετηθούν γρήγορα και εύκολα.
Η εξυπηρέτηση των ασθενών στην ελληνική νοηματική γλώσσα από ειδικό στέλεχος υγείας αποτελεί σημαντική πρωτοπορία για την προσβασιμότητα και την ισότιμη μεταχείριση των κωφών και βαρήκοων ατόμων στον ευαίσθητο κλάδο της υγείας.
«Στην Affidea είμαστε αφοσιωμένοι στην προαγωγή της υγείας και στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας σε όλους.
Με σεβασμό στους συμπολίτες μας και υψηλό αίσθημα ευθύνης βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή καθημερινά, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό για να φροντίζουμε το σημαντικότερο αγαθό, την υγεία, κάτω από αυστηρά πρωτόκολλα ασφάλειας.
Η δέσμευση απέναντι στους ασθενείς εν μέσω πανδημίας είναι πιο σημαντική από ποτέ.
Η εξυπηρέτηση στη νοηματική από την Affidea ενισχύει την κοινωνική προσφορά του ομίλου αλλά και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, επιδεικνύοντας την κοινωνική ευαισθησία σε άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και εμπειρία τους», ανέφερε ο κ. Θεόδωρος Καρούτζος, Διευθύνων Σύμβουλος Affidea Ελλάδος.