Η UPS ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε την παράδοση 1 δισ. εμβολίων κατά της COVID-19, με σχεδόν απόλυτη ακρίβεια στον χρόνο παράδοσης.
Μόλις έναν χρόνο μετά την παράδοση του πρώτου εμβολίου από την UPS, αυτό το ορόσημο επιτεύχθηκε χάρη στην καινοτόμο προσέγγιση της UPS, τις μοναδικές υπηρεσίες παρακολούθησης της πορείας αποστολής και παράδοσης UPS® Premier,τις κορυφαίες λύσεις μεταφοράς φαρμακευτικών προϊόντων coldchain και ένα διευρυμένο και εξελιγμένο διεθνές δίκτυο που προσφέρει τις υπηρεσίες υγείας της UPS (UPSHealthcare™) σε πελάτες και κοινότητες σε όλο τον κόσμο, αναφέρει η εταιρεία.
«Οι άνθρωποι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια κατά της COVID-19, προσφέροντας ισότιμη πρόσβαση σε κρίσιμες υπηρεσίες υγείας», δήλωσε η Kate Gutmann, Chief Sales & Solutions Officer και Executive Vice President, του τομέα Global Healthcare της UPS.
«Αυτό το ορόσημο δεν θα ήταν εφικτό, χωρίς τη συνεχή προσπάθεια κάθε εργαζόμενού μας στο διεθνές δίκτυό μας, σε συνεργασία με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, με στόχο την επιτάχυνση της διανομής των εμβολίων, ώστε να διασφαλιστεί όσο γίνεται η ασφάλεια των κοινοτήτων», πρόσθεσε.
Το διεθνές δίκτυο της UPS και οι εργαζόμενοι της εταιρείας, υποστήριξαν τους πελάτες από τον χώρο της υγείας και τους διεθνείς οργανισμούς, αλλά παράλληλα συμμετείχαν σε συνεργασίες μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ώστε να παρέχουν εμβόλια και τεχνογνωσία στη διατήρηση των φαρμακευτικών προϊόντων κατά τη διανομή σε χώρες με δυσπρόσιτους πληθυσμούς, εξασφαλίζοντας τη διάθεσή τους σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες.
Για να το πετύχει αυτό, ο τομέας Healthcare της UPS χαρτογράφησε περίπου 500 εμπορικές διαδρομές, για να εξασφαλίσει άψογη αποστολή των εμβολίων παγκοσμίως, και χρησιμοποίησε περισσότερα από 1,3 εκατ. κιλά ξηρού πάγου για την ασφαλή μεταφορά των εμβολίων.
«Ο τομέας Healthcare της UPS έχει οδηγήσει τις εξελίξεις διεθνώς στην παράδοση εμβολίων κατά της COVID-19, βασιζόμενος στην αφοσίωση των ανθρώπων της UPS και τη διεθνή εμπειρία και δυνατότητες logistics της εταιρείας», τόνισε ο Wes Wheeler, Healthcare President της UPS.
“ Φάρμακα που προέρχονται από biologics και μεταφέρονται μέσω δικτύων coldchain (‘ψυχρής αλυσίδας’) αποτελούν το μέλλον των υπηρεσιών υγείας και ο τομέας Healthcare της UPS οδηγεί τις εξελίξεις», πρόσθεσε.
Κάποια παραδείγματα ως προς αυτές τις διεθνείς προσπάθειες ήταν τα εξής:
- Δωρεές ψυγείων βαθιάς κατάψυξης και παραδόσεις εμβολίων με στόχο την ισότιμη διανομή σε απομακρυσμένες και αγροτικές περιοχές στην Αφρική, τη Νότια Αμερική, την Ασία, την Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, μέσω του TheUPSFoundation.
- Τρία περιφερειακά 24/7 UPS Healthcare Command Centers, εστιασμένα στην πρόβλεψη και διαχείριση της παγκόσμιας εμβολιαστικής προσπάθειας, ώστε να εξασφαλιστεί έγκαιρη παράδοση, σε συνδυασμό με σχεδιασμό έκτακτης ανάγκης και λύσεις που επιτρέπουν τον περιορισμό των κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από ακραίες καιρικές συνθήκες και άλλα εμπόδια.
- Συνεργασία με το Gavi και άλλους οργανισμούς με στόχο την εκπαίδευση και διαχείριση του εμβολιαστικού κινήματος στις χώρες COVAX, υποστηρίζοντας την ανακούφιση από την COVID και τις δομές υγειονομικής περίθαλψης.
- Αξιοποίηση ειδικών της UPS σε θέματα logistics σε χώρες όπως η Ινδονησία και το Μαλάουι, για τη σωστή και ασφαλή διαχείριση της διανομής των εμβολίων με μη επανδρωμένων αεροσκαφών σε κλινικές της Αφρικής, μέσω της συνεργασίας μεταξύ Ziplineκαι Gavi.
- Πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο ως προς πού βρίσκεται κάθε εμβόλιο, μέσω της τεχνολογίας UPS® Premier, που προσφέρει ακριβείς πληροφορίες για κάθε πακέτο εμβολίων – σε απόσταση μέχρι 3 μέτρα οπουδήποτε και αν βρίσκεται, εντός του διεθνούς δικτύου της UPS.
- Παροχή υποστήριξης σε πάνω από 130 κλινικές δοκιμές του εμβολίου (μέχρι σήμερα) μέσω της Marken, θυγατρικής του τμήματος Healthcare της UPS, που συμμετέχει σχεδόν σε όλα τα εμβόλια και τις θεραπείες υπό ανάπτυξη σήμερα.
«Η παροχή υπηρεσιών βρίσκεται στο DNA μας. Θα συνεχίσουμε να παραδίδουμε προμήθειες που σώζουν ζωές, εμβόλια και άλλες θεραπείες, πάντα με ιδιαίτερη προσοχή στην ισότιμη διανομή, σε κάθε χώρα όπου προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας», δήλωσε η Laura Lane, Chief Corporate Affairs Officer της UPS, που έχει επίσης την ευθύνη για τη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας διεθνώς.