Μπορεί η ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ να έχει χιούμορ και ανατροπή; Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απαντά ναι και το έκανε πράξη, δημιουργώντας τους Responsibles, τους πρεσβευτές της υπεύθυνης κατανάλωσης της Heineken.
Μια ομάδα νέων ηθοποιών που, με όπλα το χιούμορ και τη διάθεση για ανατροπή, μάς υπενθυμίζει τις 10 απλές και έξυπνες συμβουλές για το πώς να καταναλώνουμε αλκοόλ υπεύθυνα, οι οποίες αποτελούν το Δεκάλογο της Υπεύθυνης κατανάλωσης της Heineken.
Μέσα από διαδραστικές και πρωτότυπες ενέργειες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με την υπογραφή της Heineken, επιστρατεύει το χιούμορ και την ανατροπή για να ευαισθητοποιήσει το κοινό απέναντι στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
Αυτή όμως είναι μία μόνο από τις πρωτοβουλίες της εταιρίας για την υπεύθυνη κατανάλωση. Διαδραστικές ενέργειες, συνεργασίες με φορείς, γνωστές προσωπικότητες, δημοτικές αρχές αλλά και η ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας», βιωματικά παιχνίδια, προωθητικές ενέργειες και έρευνες με ανοιχτές συζητήσεις δημιουργούν τη συνολική εικόνα του προγράμματος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την υπεύθυνη κατανάλωση.
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που συνδυάζει τη διασκέδαση με την ενημέρωση, ανοίγει τη συζήτηση για την υπεύθυνη κατανάλωση, χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ακολουθεί τον καταναλωτή στα μέρη που συχνάζει: τους χώρους διασκέδασης, τα πανεπιστήμια, τις πλατείες, τις καφετέριες. Πώς;
– Ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία βρίσκεται στους χώρους διασκέδασης με το πρόγραμμα «Νηφάλιος Οδηγός» και στα πανεπιστήμια και τις τοπικές κοινωνίες με ενημερωτικές ομιλίες. Πραγματοποίησε μαζί με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας» την 1η Πανελλήνια Έρευνα Γνώσης για το αλκοόλ , την πρώτη οργανωμένη προσπάθεια να αποτυπωθεί το τι ακριβώς γνωρίζουν οι Έλληνες για το αλκοόλ, ενώ προσπάθησε να καταρρίψει μύθους και στερεότυπα μέσα από μια ανοιχτή συζήτηση που φώτισε την πραγματική διάσταση του προβλήματος,.
– Δημιουργώντας διαδραστικά προγράμματα και παιχνίδια, όπως ο Προσομοιωτής Οδήγησης και το παιχνίδι «It’s Just an Illusion», με τα οποία στοχεύει στο να προσελκύσει το ενδιαφέρον σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές για τη νηφάλια οδήγηση.
– Τέλος, μέσα από το πρόγραμμα Cool @ work, συνεχίζει να «δίνει το παράδειγμα» πρώτα από όλα με τους εργαζομένους της.
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Μηνάς Μαυρικάκης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι να ευαισθητοποιούμε τον καταναλωτή για την υπεύθυνη κατανάλωση μιλώντας απλά, άμεσα, φιλικά, χιουμοριστικά και εμπλέκοντάς τον με διαδραστικές και ανατρεπτικές ενέργειες. Δημιουργούμε προγράμματα πρωτότυπα που βασίζονται στην συμμετοχή του καταναλωτή, ενώ παράλληλα μέσα από την πολύτιμη συνεργασία μας με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας» δίνουμε την επιστημονική διάσταση στο θέμα της κατανάλωσης αλκοόλ. Η φιλοδοξία μας είναι να κτίσουμε σταδιακά μια πιο υπεύθυνη συνείδηση στον καταναλωτή, ώστε να απολαμβάνει όσο συχνά θέλει το ποτό του χωρίς τις δυσάρεστες συνέπειες της υπερβολής».