Ομορφιά

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

Έρευνα: Υψηλή η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

Μάλιστα, 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες, χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς.

Τα παραπάνω συμπεράσματα καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021.

Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών, με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Αναλυτικότερα:

-πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα:

-ενδιαφέρεται για μάρκες που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%),

-είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης,

-υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Οι Millenians πρωτοπόροι

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials ( η γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000), ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι:

-τα αποσμητικά,

-τα αφρόλουτρα και,

-οι αφροί ξυρίσματος,

σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας, με:

4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με:

την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος),

-αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική.

Η κατηγορία περιποίησης γενειάδας

Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται, τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας.

Οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex.

Τα κριτήρια επιλογής προϊόντων από τους άνδρες

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται.

Συγκεκριμένα, πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών:

-η δημοφιλία και,

-το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα, αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για

το αφρόλουτρο.

Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία.

Αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου:

– τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς και,

-ο τύπος δέρματος, είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι:

-3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής, μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.

Κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης παραμένει το σούπερ μάρκετ και το φυσικό κατάστημα.

Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα:

-για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και,

-τις κρέμες ματιών (26%),

ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.

Ομορφιά

17.12.2024

Αυτές είναι οι έξι τροφές που θα σας βοηθήσουν να έχετε υγιή και δυνατά νύχια

Η συνολική υγεία των νυχιών σας μπορεί να αντικατοπτρίζει τις διατροφικές σας συνήθειες

10.12.2024

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που μεταμορφώνει τους γλουτούς σας – Το ιδανικό δώρο για τις γιορτές!

Ανακαλύψτε τη δύναμη της S-CURVE, για σφιχτούς, καλοσχηματισμένους γλουτούς με φυσική λάμψη και απαλότητα – χωρίς νυστέρι!

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που ανυψώνει τους γλουτούς σας χωρίς επεμβάσεις!
27.11.2024

S-CURVE: Η «μαγική» κρέμα που ανυψώνει τους γλουτούς σας χωρίς επεμβάσεις!

After Shave Mist & Face Mist Lifting σε προσφορά: Τα βραβευμένα προϊόντα που μεταμορφώνουν την επιδερμίδα σας!
14.10.2024

After Shave Mist & Face Mist Lifting σε προσφορά: Τα βραβευμένα προϊόντα που μεταμορφώνουν την επιδερμίδα σας!

Έχετε τριχόπτωση ή θέλετε ενίσχυση της τριχοφυΐας; Δοκιμάστε τη λοσιόν τσουκνίδας με δώρο χειροποίητο σαπούνι!
08.10.2024

Έχετε τριχόπτωση ή θέλετε ενίσχυση της τριχοφυΐας; Δοκιμάστε τη λοσιόν τσουκνίδας με δώρο χειροποίητο σαπούνι!

After Shave Mist & Face Mist Lifting σε προσφορά: Τα βραβευμένα προϊόντα που μεταμορφώνουν την επιδερμίδα σας!
07.10.2024

After Shave Mist & Face Mist Lifting σε προσφορά: Τα βραβευμένα προϊόντα που μεταμορφώνουν την επιδερμίδα σας!

Αποκλειστική προσφορά για τους 30 πρώτους πελάτες του prodeals.gr: Aγοράστε & κερδίστε – Μη χάσετε την ευκαιρία!
23.09.2024

Αποκλειστική προσφορά για τους 30 πρώτους πελάτες του prodeals.gr: Aγοράστε & κερδίστε – Μη χάσετε την ευκαιρία!

Γαλλία: 61χρονη τυφλώθηκε προσωρινά από τη βαφή μαλλιών που έκανε μόνη της στο σπίτι
18.09.2024

Γαλλία: 61χρονη τυφλώθηκε προσωρινά από τη βαφή μαλλιών που έκανε μόνη της στο σπίτι

Ο ΕΟΦ ανακαλεί καθαριστικό γαλάκτωμα για το δέρμα που περιέχει απαγορευμένη ουσία
05.09.2024

Ο ΕΟΦ ανακαλεί καθαριστικό γαλάκτωμα για το δέρμα που περιέχει απαγορευμένη ουσία

Εποχική τριχόπτωση: Ποιους μήνες χάνουμε περισσότερα μαλλιά – Τι μπορούμε να κάνουμε
02.09.2024

Εποχική τριχόπτωση: Ποιους μήνες χάνουμε περισσότερα μαλλιά – Τι μπορούμε να κάνουμε

Δημοφιλή

Υγεία
1

Αυτό είναι το θαυματουργό έλαιο που προστατεύει από το Αλτχάιμερ

Kαρδιά
2

Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί καρδιακοί παλμοί και ποια τα επικίνδυνα όρια – Πότε πρέπει να ανησυχήσετε

Φάρμακα
3

Ανατροπή δεδομένων στα εμβόλια mRNA: Οι εμβολιασμένοι πεθαίνουν πλέον στις ΗΠΑ από COVID-19

Διατροφή
4

Πετιμέζι: Το καλύτερο φυσικό φάρμακο

Περισσότερα

18.12.2024

Η χαμηλή έως μέτρια κατανάλωση κρασιού βοηθά άτομα με κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου – Τι έδειξε έρευνα

Οι ερευνητές μέτρησαν την ποσότητα μιας χημικής ουσίας, η οποία βρίσκεται στα σταφύλια και στα προϊόντα σταφυλιού

18.12.2024

Αυτά είναι τα δύο φρούτα που προστατεύουν από την άνοια

Τι έδειξε μελέτη

Εμβόλιο κατά του καρκίνου από τη Ρωσία: Καμπή στην ιστορία της Ιατρικής και της Ανθρωπότητας
18.12.2024

Εμβόλιο κατά του καρκίνου από τη Ρωσία: Καμπή στην ιστορία της Ιατρικής και της Ανθρωπότητας

Φριτέζες αέρος: Η επανάσταση στη μαγειρική! Μάθετε γιατί πρέπει να αποκτήσετε το δικό σας Air Fryer σήμερα!
18.12.2024

Φριτέζες αέρος: Η επανάσταση στη μαγειρική! Μάθετε γιατί πρέπει να αποκτήσετε το δικό σας Air Fryer σήμερα!

Διατροφολόγος αποκαλύπτει: Τι θα συμβεί αν φάτε πολύ χαβιάρι
18.12.2024

Διατροφολόγος αποκαλύπτει: Τι θα συμβεί αν φάτε πολύ χαβιάρι

Οι οδηγοί ταξί και ασθενοφόρων εμφανίζουν χαμηλότερα ποσοστά θανάτου από Αλτσχάιμερ – Τι έδειξε νέα μελέτη
17.12.2024

Οι οδηγοί ταξί και ασθενοφόρων εμφανίζουν χαμηλότερα ποσοστά θανάτου από Αλτσχάιμερ – Τι έδειξε νέα μελέτη

Αυτές είναι οι έξι τροφές που θα σας βοηθήσουν να έχετε υγιή και δυνατά νύχια
17.12.2024

Αυτές είναι οι έξι τροφές που θα σας βοηθήσουν να έχετε υγιή και δυνατά νύχια

Ο ΕΟΦ ανακαλεί παρτίδα γνωστού συμπληρώματος διατροφής για τον ύπνο – Δείτε ποιο αφορά
17.12.2024

Ο ΕΟΦ ανακαλεί παρτίδα γνωστού συμπληρώματος διατροφής για τον ύπνο – Δείτε ποιο αφορά

Το σύμπλεγμα του μάρτυρα: Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται
12.12.2024

Το σύμπλεγμα του μάρτυρα: Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται

Χαμηλά λεμφοκύτταρα: Ποιες οι αιτίες, τα συμπτώματα και τι να κάνετε για να τα ανεβάσετε
12.12.2024

Χαμηλά λεμφοκύτταρα: Ποιες οι αιτίες, τα συμπτώματα και τι να κάνετε για να τα ανεβάσετε