Την πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «Μην παίζεις κρυφτό με το δέρμα σου», συνεχίζει η LEO Pharma Hellas υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας – ΕΔΑΕ στέλνοντας μηνύματα ενθάρρυνσης, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψωρίασης.
Στόχος της εκστρατείας είναι να μεταδώσει το θετικό μήνυμα ότι υπάρχει λύση αποτελεσματικής αντιμετώπισης της ψωρίασης, αρκεί να επισκεφθούν τον Δερματολόγο ο οποίος θα τους βοηθήσει να απελευθερωθούν από τα συμπτώματα της ψωρίασης.
Μην παίζεις κρυφτό με το δέρμα σου
Η λύση κρύβεται μπροστά σου.
Mίλα σήμερα με τον Δερματολόγο σου
#ΦτουΞελευθερία
Το επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα ραδιοτηλεοπτικό spot διάρκειας 40’’, εμπνευσμένο από το παιδικό ομαδικό παιχνίδι «κρυφτό», το οποίο προβλήθηκε ως κοινωνικό μήνυμα, ξεπερνώντας τις 930 ραδιοτηλεοπτικές προβολές/ μεταδόσεις.
Το spot μεταδίδεται για 2η φορά εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας στις 29 Οκτωβρίου μετά από έγκριση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).
Με στόχο τη διάδοση του μηνύματος σε όλη την Ελλάδα, η εκστρατεία «ταξιδεύει» ψηφιακά από τον Ιούλιο 2021 στο Διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπου θα ολοκληρώσει το «ταξίδι» της αρχές Νοεμβρίου αυτού του έτους.
Μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα www.psoriasis.myderma.info/ftouxeleftheria, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν:
-για την ψωρίαση,
-το ρόλο του Δερματολόγου που αποτελεί έγκυρη πηγή ενημέρωσης στην αντιμετώπιση της νόσου αλλά και,
-να συμμετέχουν σε σύντομα quiz για την ψωρίαση και τον τρόπο που επηρεάζει τη ζωή τους.
Παράλληλα, τους προσφέρεται η δυνατότητα να αναζητήσουν τον Δερματολόγο στην περιοχή που τους εξυπηρετεί, με ένα απλό κλικ στο εικονίδιο «Βρες Δερματολόγο».
Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι:
-πάνω από το 50% των ασθενών με ψωρίαση βιώνει άγχος, ενώ,
-9 στους 10 νιώθουν ντροπή ή αμηχανία για το σώμα τους.
-Τα άτομα που ζουν με ψωρίαση έχουν συνήθως έλλειψη αυτοπεποίθησης και αισθήματα:
-απομόνωσης,
-θυμού,
-ακόμη και απελπισίας.
Τα αποτελέσματα από την αρχή της καμπάνιας (Ιούνιος) μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου:
-Επισκέψεις στη σελίδα (pageviews): 24.300,
-Προβολές (views) στο YouTube video: 348.193,
-Αλληλεπιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα (engagements): 540.955.
Ο Γενικός Διευθυντής της LEO Pharma Hellas κ. Νίκος Ραγκούσης αναφερόμενος στην Παγκόσμια Ημέρα τονίζει:
«Η σημερινή ημέρα αποτελεί σημείο αναφοράς για τους ασθενείς με ψωρίαση. Για τη LEO Pharma, η υλοποίηση αλλά και υποστήριξη ενημερωτικών δράσεων, είναι η έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών με δερματικές παθήσεις.
Με μηνύματα αισιοδοξίας, αναδεικνύουμε το πρόβλημα και παροτρύνουμε τους ασθενείς να απευθυνθούν στον Δερματολόγο τους ώστε να αντιμετωπίσουν τη νόσο αποτελεσματικά, και να νιώσουν ότι απελευθερώνονται από τη νόσο. #ΦτουΞελευθερία!»
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας, κ. Δημήτρης Ρηγόπουλος, αναφερόμενος στην ενημερωτική εκστρατεία τόνισε:
«Η ψωρίαση είναι μία χρόνια, μη μεταδοτική φλεγμονώδης νόσος η οποία έχει σημαντικό συναισθηματικό αλλά και κοινωνικό αντίκτυπο στη ζωή του ασθενούς, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των ασθενών να εγκαταλείπει τη θεραπεία.
Ωστόσο, σήμερα βάσει και των νέων επιστημονικών δεδομένων οι ασθενείς με ψωρίαση δεν χρειάζεται να «κρύβονται» πίσω από το πρόβλημά τους καθώς υπάρχουν θεραπευτικές προσεγγίσεις αποτελεσματικής αντιμετώπισης της νόσου.
Στόχος μας, μέσω της ενημερωτικής εκστρατείας είναι να παροτρύνουμε τους ασθενείς σε συνεργασία με τον Δερματολόγο να αναζητήσουν την κατάλληλη για αυτούς θεραπευτική λύση.
Η ΕΔΑΕ αναγνωρίζοντας τη σημασία της συνεχούς επικοινωνίας ιατρού και ασθενή παρέχει την υπηρεσία αναζήτησης Δερματολόγου σε όλη την Ελλάδα μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της».
#EverydayPsoriasis το μήνυμα της ΙFPA και της LEO Pharma για την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης, η LEO Pharma διεθνώς, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ασθενών με Ψωρίαση (IFPA), παροτρύνει τους ασθενείς με ψωρίαση να ξεπεράσουν τις καθημερινές προκλήσεις και να μοιραστούν τις δικές τους προσωπικές εμπειρίες με το μήνυμα #EverydayPsoriasis.
Για πάνω από μια δεκαετία, η IFPA και η LEO Pharma σε συνεργασία με άλλους οργανισμούς σε 56 χώρες παγκοσμίως, υλοποιούν ενημερωτικές δράσεις, που έχουν ως στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση της νόσου για πάνω από 125 εκατομμύρια ασθενείς.