Ερευνητές εντόπισαν σχέση μεταξύ αυτοελέγχου στην παιδική ηλικία και μελλοντικής επιτυχίας.
Στο Proceedings of the National Academy of Sciences, η ομάδα περιγράφει την έρευνα στον αυτοέλεγχο των παιδιών και πώς συνδέεται με το αποτέλεσμα στη μελλοντική ζωή τους.
Οι ερευνητές μελέτησαν 1.037 παιδιά που γεννήθηκαν μεταξύ 1972 και 1973 καθώς μεγάλωναν, από την ηλικία των 11.
Έκαναν αξιολογήσεις του αυτοελέγχου των παιδιών μιλώντας στους γονείς, στους δασκάλους και στα ίδια τα παιδιά.
Κάθε παιδί αξιολογούνταν σχετικά με χαρακτηριστικά όπως παρορμητικότητα ή πόσο εύκολα δυσφορούσαν όταν δούλευαν σε εργασίες και αν συνέχιζαν παρά τη δυσφορία που είχαν.
Οι ερευνητές επισκέφτηκαν τα παιδιά δεκαετίες αργότερα, στην ηλικία των 45. Τα παιδιά έδωσαν συνέντευξη και πέρασαν από τεστ με διάφορους τρόπους, για να διαπιστωθεί πώς τα είχαν καταφέρει στη ζωή τους.
Ανακάλυψαν ότι τα παιδιά με υψηλού βαθμού αυτοέλεγχο, κατά μέσον όρο μεγάλωναν καλύτερα σε σχέση με αυτούς που είχαν χαμηλό αυτοέλεγχο ως παιδιά. Είχαν επίσης λιγότερα σημάδια γήρανσης του εγκεφάλου και είχαν καλύτερη υγεία.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι η ομάδα του υψηλού αυτοελέγχου είχε καλύτερη κοινωνική και οικονομική εικόνα. Παρατήρησαν επίσης ότι το IQ και η κοινωνική θέση στην παιδική ηλικία δεν επηρέαζαν-παιδιά με θέματα αυτοελέγχου, κατά μέσον όρο τα κατάφεραν λιγότερο καλά στην επίτευξη των συνήθων στόχων ζωής σε σχέση με όσους είχαν αυτοέλεγχο ως παιδιά.
Οι ερευνητές υποδεικνύουν ότι περισσότερη εστίαση στη διδασκαλία παιδιών με θέματα αυτοελέγχου, να βελτιώσουν τις ικανότητες ελέγχου, θα μπορούσε να οδηγήσει σε καλύτερη ποιότητα ζωής.
Πηγές: Proceedings of the National Academy of Sciences.