Η πρωτοποριακή και αναγνωρισμένη επιμορφωτική δράση Digital4Pharma, η οποία συμβάλλει στη ανάδειξη επιτυχημένων πρακτικών, την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και στη δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας εκατοντάδων στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς, μετασχηματίστηκε ψηφιακά προσαρμοσμένη στο ποιος, πότε και πως της εποχής.
Μέσω αποκλειστικά εταιρικής συνδρομής, 530 εγγεγραμμένα στελέχη από 23 εταιρείες του χώρου του φαρμάκου, δημιούργησαν την εκπαιδευτική κοινότητα #Digital4Pharma για το 2021, η οποία φιλοξενείται ψηφιακά σε ειδικά διαμορφωμένο 3D εικονικό περιβάλλον υποδοχής, διάδρασης και παρακολούθησης.
Η φετινή θεματολογία αποτελείται από 3 επιμορφωτικές ενότητες που αναπτύχθηκαν live & online στις 9, 16 Ιουλίου και 8 Οκτωβρίου 2021.
Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες, για πρώτη φορά οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία στις live παρουσιάσεις, να πάρουν τον λόγο σε πραγματικό χρόνο ή/και να γίνουν μέρος του panel.
Η εμπειρία παρακολούθησης ενισχύθηκε από τη δυνατότητα οn demand παρακολούθησης των ενοτήτων και αποστολής ερωτήσεων (μέχρι και το τέλος του έτους), με 1 στα 3 μέλη της κοινότητας Digital4Pharma να την έχουν ήδη αξιοποιήσει.
Με βάση τα online polls στο τέλος κάθε ζωντανής παρουσίασης, το περιεχόμενο αξιολογήθηκε συνολικά με (9 στα 10), διατηρώντας σταθερά την υψηλή ποιότητα και ενισχύοντας περαιτέρω το ενδιαφέρον και εύρος της κοινότητας.
Ειδικότερα, στην πρώτη εκπαιδευτική ενότητα με θέμα «Knowledge Journey Talks» αναλύεται η ετοιμότητα του omnichannel, από την Daniela Malo, Πρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ | Marketing Manager ΒΙΑΝ και η ανάπτυξη πλάνου περιεχομένου μέσω της χαρτογράφησης του ταξιδιού του “πελάτη” από τον Σέργιο Δημητριάδη, Professor of Marketing Department of Marketing & Communication Athens University of Economics and Business.
Ακολούθως, η Αγγελική Καρακιοζοπούλου, αναφέρεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ιατρικής εκπαίδευσης.
Στη δεύτερη εκπαιδευτική ενότητα, η Ειρήνη Δημοπούλου, Marketing Manager BU Derma, LEO Pharma, εστιάζει στη διαχείριση των social media campaigns που απευθύνονται σε ασθενείς.
Το υπόλοιπο της ενότητας αφιερώνεται στο θέμα «Community based gamification impact in healthcare».
Ο Παναγιώτης Μπατζιόλας, Commercial Team Leader Novartis Hellas | Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ., παρουσιάζει τις βασικές αρχές που υιοθετούνται από το gamification και τα οφέλη του.
Στη συνέχεια, ο Ιωάννης Ανδρουτσόπουλος, GSK MCM Lead μοιράζεται την εμπειρία εφαρμογής του social mobile Αpp «Atrivity» στην εκπαίδευση των ομάδων πωλήσεων για το λανσάρισμα νέου προϊόντος.
Στην ομιλία του, ο Χρήστος Δαραμήλας, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη, παρουσιάζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκστρατείας ενημέρωσης για τον σακχαρώδη διαβήτη «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» και τα αποτελέσματά της.
Στο τέλος της συγκεκριμένης ενότητας, ο Κωνσταντίνος Βαρσάμος, Managing Partner της GET2WORK, παρουσίασε τα θετικά αποτελέσματα και σημαντικά συμπεράσματα από εφαρμογές social mobile gamification, σε Ελλάδα και εξωτερικό, με Επαγγελματίες Υγείας (ιατρούς, φαρμακοποιούς), ενώ παράλληλα όλοι οι live συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα μιας βιωματικής εμπειρίας, παίρνοντας μέρος σε έναν αγώνα quiz, με την εφαρμογή για κινητά «Diabetes Quiz Academy».
Η έναρξη της τρίτης και τελευταίας εκπαιδευτικής ενότητας «Απελευθερώνοντας την ψηφιακή εμπειρία», γίνεται από τον Πάνο Μπάσιο, Digital, Data & Analytics Director της MSD, με την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του «Μια μεγάλη εμπειρία για μικρούς ήρωες» σχετικά με την Augmented Reality εμπειρία που δημιουργήθηκε μέσω κινητών εφαρμογών για τον παιδικό εμβολιασμό.
Στη συνέχεια τον λόγο παίρνει ο Πάνος Μπερέτσος, Global Group Director for Digital Innovation & Operational Excellence in Medical Communications, με την ομιλία «Digital Innovation in Medical Communication during Conferences», ενώ ο Νίκος Κόντης, Managing Director της LEAP ολοκληρώνει τον κύκλο των ομιλιών με την παρουσίαση και επίδειξη τεχνολογικών δυνατοτήτων με θέμα «Απελευθερώνοντας την ψηφιακή εμπειρία».
Η φετινή εμπειρία Digital4Pharma συνεχίζεται on demand (μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2021), δίνοντας και σε νέους συμμετέχοντες τη δυνατότητα διάδρασης στον εικονικό χώρο υποδοχής, παρακολούθησης των εκπαιδευτικών ενοτήτων και αποστολής ερωτήσεων προς τους ομιλητές.
Η εκπαιδευτική δράση Digital4Pharma διοργανώνεται από την GET2WORK, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δράση Digital4Pharma, τη δυνατότητα εγγραφής στην ψηφιακή πλατφόρμα και την on demand παρακολούθηση των εκπαιδευτικών ενοτήτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά μέσω του email: digital4pharma@get2work.eu, ή τηλεφωνικά στο 216 8003974.