O παγκόσμιος πρωταθλητής του στίβου Περικλής Ιακωβάκης, είναι το νέο πρόσωπο του Activia, που μαζί με την ηθοποιό Σμαράγδα Καρύδη προσκαλεί το αντρικό καταναλωτικό κοινό να «μυηθεί» στα οφέλη κατανάλωσης του Activia, με κόστος λιγότερο από 1 ευρώ.
Η σειρά Τραγανή Απόλαυση της Activia αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό απολαυστικού επιδορπίου γιαουρτιού με τραγανές νιφάδες δημητριακών σε 3 υπέροχες γεύσεις: δημητριακά, δημητριακά με κόκκινα φρούτα και το νέο δημητριακά με μέλι και αμύγδαλα. Πρόκειται για ένα θρεπτικό, και υγιεινό πρωινό σνακ που βοηθά στην βελτίωση της πεπτικής ευφορίας, όπως όλα τα προϊόντα Activia καθώς περιέχουν τη μοναδική καλλιέργεια γιαουρτιού bifidobacterium ActiRegularis όπως άλλωστε αποδεικνύουν 17 δημοσιευμένες κλινικές μελέτες. Η αντικατάσταση των ανθυγιεινών σνακ κατά την διάρκεια των πρωινών ωρών με το Activia Τραγανή Απόλαυση αποτελεί την ιδανική επιλογή για να «νιώθεις καλά».
«Με μεγάλη χαρά συμμετείχα στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Activia» δηλώνει ο Περικλής Ιακωβάκης, υπογραμμίζοντας πως «Αποδέχτηκα, δίχως δεύτερη σκέψη την πρόταση της Danone, καθώς η φιλοσοφία της μάρκας ταιριάζει απόλυτα με τις απόψεις μου περί υγιεινής διατροφής αλλά και γενικότερα με τον τρόπο ζωής μου. Το Activia είναι ένα υγιεινό προϊόν με προβιοτικά και πολλές ευεργετικές ιδιότητες ενώ ταυτόχρονα έχει απολαυστική υφή και «κολλάς με την γεύση του. Είναι το ιδανικό πρωινό σνακ που σε κρατάει».
Με αφορμή τη νέα συνεργασία ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., Χάρης Φεύγας, ευχαρίστησε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στίβου για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπο της εταιρείας, τονίζοντας πως «Το Activia αλλάζει εικόνα καθώς από γυναικεία συνήθεια γίνεται πλέον και αντρική υπόθεση! Πιστοί στις δεσμεύσεις μας για την στήριξη του Έλληνα καταναλωτή λανσάραμε τη νέα γεύση με αμύγδαλα και μέλι και προσφέρουμε και τις τρεις γεύσεις της σειράς Τραγανή Απόλαυση σε τιμή γνωριμίας χαμηλότερη του 1 ευρώ».
«Η νέα διαφήμιση βρίσκεται στον “αέρα” από τις 7 Μαρτίου και ήδη έχουμε αποσπάσει θετικά σχόλια στο fan page του Activia από τους άντρες καταναλωτές» δηλώνει η Ιωάννα Βαρβαρίγου, Διευθύντρια Marketing της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε. «Το Activia απευθύνεται σε όποιον επιθυμεί να φροντίσει με φυσικό τρόπο την πεπτική του ευφορία ή σε όποιον απλά θέλει μια υπέροχη γεύση. Στο πλαίσιο μίας ισορροπημένης διατροφής, είναι κατάλληλο και ασφαλές για όλη την οικογένεια, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών από την ηλικία των 3 ετών και άνω» καταλήγει.
Το σώμα μας είναι μακράν η πιο σύνθετη μηχανή που υπάρχει στον πλανήτη. Ακόμα και σε κατάσταση ξεκούρασης ένας άντρας μπορεί να παράγει ισχύ μεγαλύτερη των 120W. Αν το φαγητό είναι το «καύσιμο» του οργανισμού μας, το πεπτικό μας σύστημα είναι η μηχανή που το επεξεργάζεται, φροντίζοντας το σώμα μας να παίρνει τα θρεπτικά συστατικά που του είναι απαραίτητα ώστε να μπορούμε να ακολουθούμε τον τρόπο ζωής που μας αρέσει, αλλά και να μας αρέσει ο τρόπος που ζούμε. Το Activia τραγανή απόλαυση αποτελεί την ιδανική πρόταση για μια ισορροπημένη διατροφή