Η “New Sexipedia for Wherever”, ο undercover οδηγός σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, διακρίθηκε με … DUO βραβεία στα Effie Awards!
Το DUO δημιούργησε πρωτότυπο, fun & σύγχρονο περιεχόμενο για την καμπάνια “New Sexipedia for Wherever”, κατακτώντας την πρωτιά στην κατηγορία Branded Content με το Gold βραβείο, ενώ ξεχώρισε με το Silver βραβείο στην κατηγορία Youth Marketing στα φετινά βραβεία Effie Awards Hellas.
Η καμπάνια NSFW δημιουργήθηκε με στόχο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων ηλικίας 15-18 και την ανάδειξη της σημαντικότητας στη χρήση προφυλακτικού.
Για τη μετάδοση αυτών των «ευαίσθητων» πληροφοριών, το DUO επιστράτευσε content creators, σεφ, gamers, ράπερ και beauty YouTuber, με σκοπό να εκπαιδευτούν οι νέοι σε καίρια σεξουαλικά ζητήματα, χωρίς όμως να κινήσουν υποψίες στο περιβάλλον τους.
Με αυτό τον τρόπο, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση γίνεται μια διαδικασία ευχάριστη, ελκυστική και ενθουσιώδης, όπως θα θέλαμε να είναι εξαρχής.
Μερικές από τις πιο αμήχανες φάσεις στη ζωή ενός εφήβου, αποκτούν μια cool μορφή και το DUO σηματοδοτεί με τον ιδανικό τρόπο αυτή τη μεταβατική περίοδο.
Στο «πρόγραμμα» σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης βλέπουμε τον 2J να περιγράφει ένα ν πολύ διαφορετικό αγώνα, τον Γιάννη Αποστολάκη να ακολουθεί μια εναλλακτική συνταγή, τους Techit Serious με το πιο σοβαρό unboxing, τη Μάρα Σαμαρτζή σε vlog για ερωτικά δράματα και τον Snik να περνάει τα δικά του μηνύματα μέσα από ρίμες – όλοι με την καθοδήγηση της sexcoach, Ειρήνης Χειρδάρη.
Το μόνο που χρειάζεται κανείς για να παρακολουθήσει τα μαθήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι να βάλει τα ακουστικά στο τέρμα, έχοντας κατά νου το «όπου θες και χωρίς ντροπές»!
Η καμπάνια NSFW φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys.
Σχετικά με την Beiersdor fAG
Η εταιρία καλλυντικών Beiers dor fAG είναι ο κορυφαίος πάροχος καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων για τη φροντίδα του δέρματος, με περισσότερα από 135 χρόνια εμπειρίας.
Η εταιρεία εδρεύει στο Αμβούργο, έχει πάνω από 19.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και είναι εισηγμένη στο DAX.
Το οικονομικό έτος 2017 η Beiersdorf σημείωσε πωλήσεις ύψους 7,1 δις €. Η NIVEA, που ανήκει στη Beiersdorf, είναι η Νο1 μάρκα περιποίησης και φροντίδας της επιδερμίδας παγκοσμίως*.
Ανάμεσα σε άλλα ονόματα που περιλαμβάνονται στο επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας είναι οι Eucerin, La Prairie, Liposan και Hansaplast.
Η θυγατρική εταιρία tesa SE είναι ένας από τους παγκόσμιους κύριους κατασκευαστές αυτοκόλλητων προϊόντων και συστημάτων για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές.
* Source: Euromonitor International Limited; NIVEA ως παγκόσμια μάρκα στις κατηγορίες Περιποίηση Σώματος, Περιποίηση Προσώπου και Περιποίηση Χεριών, στον τομέα της λιανικής, 2018.