«Οι ασθενείς όταν έχουν πλήρη διαύγεια μπορούν να υπογράψουν και να αρνηθούν και την εισαγωγή τους στο νοσοκομείο, αναλαμβάνοντας την ευθύνη, και την ανάνηψη αν τη χρειαστούν», τόνισε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθ. Εξαδάκτυλος, σχετικά με την άρνηση -κυρίως ανεμβολίαστων-ασθενών covid να νοσηλευτούν ή να διασωληνωθούν.
«Αυτό που δεν έχουν δικαίωμα είναι να απαιτούν από τους γιατρούς που εργάζονται υπό συνθήκες σωματικού και ψυχολογικού κάματου να συναποφασίζουν με τους δικηγόρους τους, τους αστρολόγους τους και τους σαμάνους τους.
Επίσης, δεν έχουν δικαίωμα να είναι αγενείς με εκείνους που τους φροντίζουν. καραγκιοζιλίκια, τα οποία είναι ανεπίτρεπτα”, πρόσθεσε ο κ. Εξαδάκτυλος, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ,.
Σχετικά με τα περιστατικά πλαστών πιστοποιητικών, «ο πρώτος που εκτίθεται είναι αυτός που θα κυκλοφορεί ως εμβολιασμένος, ενώ δεν είναι, και όταν συναντηθεί με τον ιό θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες», σημείωσε.
«Πρόκειται για κινητές βόμβες, κυρίως για τους εαυτούς τους και για τους ομοίους τους και δευτερευόντως για τους εμβολιασμένους».
Όσον αφορά τους γιατρούς, είπε ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους λειτουργούν με βάση την ιατρική δεοντολογία.
“Στην υπόθεση Παλαμά δεν υπάρχει εμπλοκή κανενός γιατρού.»
«Θα έχουμε και σοβαρές νοσήσεις παιδιών»
-Στο άνοιγμα των σχολείων, αναφέρθηκε ο Παιδίατρος Μ. Ανδρέου.
«Είναι το μεγάλο στοίχημα του 4ου κύματος, διότι θα πολλαπλασιαστούν τα κρούσματα.
Έχοντας γνώση από τη γρίπη, πιστεύω ότι το 30% των μαθητών σε μία τάξη με το πρώτο πέρασμα της μετάλλαξης Δ’ του ιού θα μολυνθεί», τόνισε.
Εξήγησε, μάλιστα, τις τραγικές συνέπειες που θα έχει αυτό.
«Έχουμε 600.000 παιδιά που θα πάνε Γυμνάσιο-Λύκειο, εάν το 2% νοσήσει και χρειαστεί νοσηλεία, έχουμε 4.000 παιδιά.»
Ανέφερε, επίσης, ότι 1 στα 4 κρούσματα είναι παιδί, ενώ με το άνοιγμα των σχολείων μπορεί να έχουμε 3 στα 4.
Επεσήμανε, δε, ότι “στατιστικά θα έχουμε και σοβαρές νοσήσεις και θανάτους παιδιών“. (;)
Τέλος, ο κ. Ανδρέου παρότρυνε να παραμένουν ανοιχτά τα παράθυρα στις τάξεις για να μην υπάρχει αυξημένο ιικό φορτίο στην τάξη.